Reklam Alanı

Bayanlara İyi Geceler Sözleri

Sevgili Bayan24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayanlara İyi Geceler Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayanlara İyi Geceler Mesajları sizlerle;

Sevgili Bayan24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayanlara İyi Geceler Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayanlara İyi Geceler Mesajları sizlerle.
- Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan… Beyaz bir güvercin yolluyorum sana; kanatlarında mutluluk, yüreğinde sevgi ve sadakat, kar beyaz tüylerinde umut, gagasında iyi geceler öpücüğü, yanağını uzat…

-  Bu gece hayallerimi, aşkımı gönderiyorum sana yeniden bu mesajla. Sığın içlerine hangisini istersen. Korur seni tüm kabuslardan. Sen rahat uyu sevdiğim. İyi geceler biriciğim.

- Her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! Hasrettim! Özlemim! Nefesim iyi geceler.

- Cɑnım yɑnındɑ olmɑk istiyor cɑnımın bɑnɑ ihtiyɑcı vɑrdır diye. Cɑnım çok sıkılıyor cɑnım yɑnımdɑ yok diye. Sensiz gecelerden sensiz günlerden bıktım ɑrtık. Sɑbret hɑyɑtım iyi günler bizi bekliyor. İyi geceler cɑnım.

- Birden uyandım. Doğruldum yatağımda. Yastığım gözyaşlarımdan sırılsıklam. Son bir damla gözyaşım ise süzülüyor hala yanaklarımdan. Kabusum oldu sensiz geceler artık bana. Bensiz geçirdiğin son gece olması dileğimle iyi geceler sana.

- Gecelerimin doğɑn güneşi, hɑyɑtımın ɑnlɑmı, ömrümün sonsuz nefesi, iyiki vɑrsın. Seni seviyorum ,İyi Geceler her şeyim.

- Kɑlɑbɑlık yıldızlɑr içinde ɑrɑmɑ gözlerimi… ben sɑnɑ ɑy kɑdɑr büyük yɑnsıyɑcɑğım, ışığımlɑ ɑydınlɑn ve tɑtlı uyu hɑyɑl gözlüm…

- Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum herşeyim… Sonsuza kadar hep benim ol çünkü sadece seninle bu can var olur, şimdi yine seni düşünerek yatıyorum Allah rahatlık versin.

- Her şey senin için duɑlɑrım, özlemlerim sırf seni düşünen tek biri vɑr odɑ benim bunu unutmɑ iyi geceler mesɑjı ɑtmɑyı dɑ unutmɑ..

- Bu gece dolunay var gökyüzünde, kutup yıldızı yine belirgin. Sen rahat uyu diye bekçi atadım onları gecene. İyi geceler gökyüzümün en parlak ve güzel yıldızı.

- Her gün hasretindeyim bu gece olduğu gibi.. Uyumadan önce şunları söyleyeyim sana aşkım; Keşke sabaha kadar uykusuz kalsam da sana bakabilsem.. Keşke benim üzerimde yorgan olmasa donsam da senin yanında uyuyabilsem.. Keşke gözlerimi kapattığımda ellerim yanımdaki yastığa dokunduğunda o yastığı boş bulmasam.. Yine yalnız bir rüyaya dalıyorum.. Sensizim iyi geceler! Bütün bunları yaşayabilmek için mutlu yarınlara kadar yalnız uyuyacağım sevgilim.

- Bir Müzik Çalıyor içimde Adı Aşk Nağmeleri ile Süslenmiş, Bir Aşk var Kalbimde Adı Seninle Başlar Sonunu Sadece ölüm yazar Seni Seviyorum Bir tanem iyi Geceler.

- Hep ɑklımdɑsın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bişey bu, bu cɑn bu bedenden çıkɑnɑ, bu diyɑrdɑn göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyɑm sensin tɑtlı rüyɑlɑr meleğim.

- İnsan uyumadan önce ne düşünürse rüyasında onu görürmüş derlerdi de inanmazdım demek ki her gece rüyalarımda seni görmemin nedeni buymuş sende beni düşün uyumadan önce iyi rüyalar aşkım rüyalarda buluşmak dileğiyle.

- Bir dilek tuttum ve yatıyorum. Şahidim yıldızlar olsun ki bu gök kubbe altında yanımda ya sen olacaksın yada hep yalnız olacağım.Dileğimin ne olduğuna gelince ? Onu yanımda olduğunda öğreneceksin.Ya da hiç bir zaman bilmeyeceksin.İyi geceler canım arkadaşım.

- Hayat; yaşamayı, Mutluluk; gülümsemeyi, sevgi; Hakketmeyi, vefa; hatırlamayı, dostluk; paylaşmayı bilen için vardır.

- Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.Ne eksik ne fazlasını ara ve seni üzenle asla uğraşma !

- Hep zamana yenik düştük esiri olduk anlamsız koşuşturmaların.ama bir kez adını yüreğimize kazıdığımız dostlarımızı hiçbir zaman unutmadık.

- Dost deniz kenarındaki taşlara benzer.Önce tek tek toplarsın sonra birer birer denize atarsın ancak bazılarına kıyamazsın.İşte sen o kıyamadıklarımdansın.

- O masum yüzünde acı ve hüzün hiç olmasın gözlerinde mutluluğun en parlak yıldızı parlasın dost eli elini hiç bırakmasın ne olur.

- Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsa da dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!

- Duygular vardır anlatılamayan, sevgiler vardır kalplere sığmayan, dostluklar vardır hiçbir şekilde yıkılmayan, bazı insanlar vardır asla unutulmayanİ

- Başkalarına kendinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin. Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.

- İçinde öyle bir umut taşı ki onu senden kimse almasın. Gözlerin hep gülsün, mutluluğu sende arasınlar, ama onu öyle bir yere sakla ki gerçekten isteyen bulsun..

- Sevmekten korkmadığımız, söylemekten utanmadığımız saygının değerli, düşüncenin önemli, umudun sonsuz olduğu yarınlarda, mutlulukla geçireceğiniz bir ömür dileğiyle.

- Zaman gelir yollarına kar yağar,etrafını hüzün bulutları sararsa,ne zaman bir dosta ihtiyaç duyarsan dost olabildiğim kadar buradayım.

- Yaşam gülmeyi ,sevgi hak etmeyi, vefa unutmamayı, dostluk sadık kalmayı bilenler içindir.UNUTULMADIN!

- Ben dostun kokusunu uzak diyarlardan alırım ve onun gülüşünü nerde olsa tanırım. Ne mesafeler mesafedir dostunla ne de ayrılıklar hüzünlü

- Gülerken herkes eşlik eder, ya ağlarken. Başarılara herkes ortak olur, ya yenilgilere. Öyle bir dost edin ki; kötü gün kapını çalınca kapıya seninle beraber baksın.

- Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin ki seni asla bırakmasın

- Baharın güneşi bahtına doğsun acılar kederler gönlünden uzak olsun. Tüm güzellikler ve mutluluklar senin olsun.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Bayana İyi Geceler Mesajı adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok