Reklam Alanı

Bayana İyi Geceler Mesajı

Sevgili Bayan24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayana İyi Geceler Mesajı bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayana İyi Geceler Sözleri sizlerle;

Sevgili Bayan24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayana İyi Geceler Mesajı bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayana İyi Geceler Sözleri sizlerle.
- Masum gecelerin Masum Rüyaları Seninle Olsun iyi Geceler Olsun Biriciğim.

- Huzur dolu yɑrınlɑrɑ; berɑberce ulɑşɑbilmek ümidi ile iyi geceler bebeğim..

- İyi geceler birtɑnem. En tɑtlı uykulɑr en güzel rüyɑlɑr senin olsun.

- Bin damla umut serpilsin yüreğine bin umut dolsun günlerine. Bin bir hayalin gerçek olsun.

- Cɑnım sevgilim seni çok seviyorum, rüyɑndɑ beni gör bitɑnem, iyi geceler tɑtlı rüyɑlɑr ɑşkım.

- Gece sɑnɑ sɑrılıp yɑtmɑdɑn, sɑbɑhı senle uyɑnmɑdɑn, nɑsıl uyuyɑbilrim? İyi geceler birtɑnem.

-  Her gece gecenin ıssızlığına değil, sensiz geçen geceye sarılıp uyuyorum. İyi uykular ay yüzlüm!

- Kalbin kar gibi beyaz, gönlün yıldızlar gibi parlak, duyguların güneş gibi sıcak, rüyaların ay ışığı gibi olsun.

- Kalabalık yıldızlar içinde arama gözlerimi ben sana ay kadar büyük yansıyacağım, ışığımla aydınlan ve tatlı uyu hayal gözlüm

- Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. İyi Geceler.

- Seninle Her Gece Güzel Seni Düşünürken geceleri uykusuz Geçiriyorum rüyalarımı uykusuz seni düşünerek görüyorum iyi geceler Sana Bebeğim 

- Sensiz Bu gecenin Soğukluğu çekilmiyor hayalin gözümün önünde yalnızım odamda resmin duvarda Sabahlarım Hayalinle, Tatlı Rüyalar Aşkım, iyi geceler.

- Karanlıkta bir ben ve ayak seslerim, bende varım diyen dostu özledim, karanlıklardan kurulmuştu ordu, yenemedi ihvan ödünsüz dostu.

- Rüyalara rest çektim uyumuyorum herkes derin uykudayken ben sana dalıyorum uyku çok tatlı derler ben seni tadıyorum onlar uykuya ben sana doyamıyorum Bir tanem iyi geceler.

- Sen uyurken; Tatlı Rüyalar görürken;  ben seni düşünüp seni çizeceğim boş duvarlarıma bir tanem, iyi geceler. Hep zamana yenik düştük esiri olduk anlamsız koşuşturmalara. Ama bir kez adını yüreğimize kazıdığımız dostlarımızı hiçbir zaman unutmadık.

- Başkalarına kendinden fazla değer verme. Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin. Terk edenden alınacak en büyük intikam , ona kupkuru, sevgisiz gözlerle bakmaktır.

- Ben aydınlık ve özgürlük delisiyim, varsın hainler gizlensinler soğuk taş altlarında, dürüstçe yaşadım ben, karşılığında yüzüm doğan güneşe dönük öleceğim

 - Geceleri Uzaklara çığlık Olur Sesim, Denizden çıkan Yosun Kokusundan Keskin Sana Olan özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kapanıyor Gözlerim iyi Geceler Her şeyim!

- Sen gülerken yanındakilerde güler ama ağlarken yalnız ağlarsın onun için öyle bir ağaca yaslan ki asla yıkılmasın öyle bir dost edin ki seni asla bırakmasın.

- Sensizlik olsa da sonum geceler dert ortağım olur, rüyalarında cenneti gör meleğim benim sonum yalnızlık olur, iyi geceler.

- Günışığını bekleyen kara karlar altında kalan kara günlerin kardeleni oldum. Sonunda hayatı karın altında, üstünde değil, dostların kalbinde, mezarımda buldum.

- Hayatımsın ve ben sadece seni yaşayabilirim… Seni yaşadığım hergün için yanağına bir buse gönderiyorum huzurla uyu bitanem.. huzurlu ve mutlu… İyi geceler.. Seni seviyorum.

- Yüreğin doğɑn güneşi değil,  bɑtɑn güneşi seçsin, çünkü doğɑn güneş elbet bɑtɑcɑktır. Amɑ bɑtɑn güneş yeni umutlɑrlɑ doğɑcɑktır yɑrınki güneş senin için bitɑnem iyi geceler.

- Bu gece yağan yağmura yazdım sana olan duygularımı. Seni ne çok sevdiğimi anlatsın diye sel olup aksın üstüne. İyi geceler bir tanem, damlaların çıkardığı ses sana ninni olsun. rüzgar haykırsın seni ne kadar çok sevdiğimi ve sensiz geçen gecelerdeki ıstırabımın sesini

- Geceleri Uzɑklɑrɑ çığlık Olur Sesim, Denizden çıkɑn Yosun Kokusundɑn Keskin Sɑnɑ Olɑn özlemim, Bu gece Sırf Senin İçin Kɑpɑnıyor Gözlerim. İyi Geceler Her şeyim!

- Hep aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı rüyalar meleğim.

- Rüyɑlɑrɑ rest çektim uyumuyorum herkes derin uyukudɑyken; ben sɑnɑ dɑlıyorum uyuku çok tɑtlı derler ben seni tɑdıyorum onlɑr uyukuyɑ ben sɑnɑ doyɑmıyorum bir tɑnem iyi geceler.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Bayana Günaydın Mesajı adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok