Reklam Alanı

Bayana Çıkma Teklifi Sözleri

Sevgili Bayan 24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayana Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayana Çıkma Teklifi Sözleri sizlerle;

Sevgili Bayan 24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden güzel Bayana Çıkma Teklifi Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bayana Çıkma Teklifi Sözleri sizlerle.
- Şarjımın bitme sebebi olur musun?

- Seni artık telefonuma sevgilim diye kaydedebilir miyim ?

- Madem ikimiz de yatınca tavanla bakışıyoruz, bu neden aynı tavan olmasın.

- Bir gün çılgınlık yapıp benimle çıkmak isterseniz cevabım ; YEEES!

- Seninle geceleri mesajlaşırken telefon suratıma düşsün istiyorum.

- Canıma can, yoluma yoldaş, kalbime huzur, hayatıma neşe katanım olur musun?

- Önümüzdeki 40-50 yıl içinde yapacak başka bir planın yoksa, benimle çıkar mısın?

- Yüzük parmağın boştaysa şayet, doldurmak isterim. Bunun için ilk adımı atar mısın?

- Ben senin yüzüne değil ben senin o güzel saf kalbine aşık oldum benimle çıkar mısın?

-  Meleğim desem uçar gidersin, çiçeğim desem solar gidersin, sevgilim desem ne dersin?

- Ya teklifimi kabul edersin ya da peşinde koşarken yırtığım ayakkabıların paralarını ödersin.

- Ömrüme ömür katmaya, hayatıma ortak olmaya, benimle geleceğe bir adım atmaya var mısın?

- Akılımı başımdan alıyorsun, kalbimi hızlandırıyorsun. Aklım sende kalsın, kalbime girer misin?

- Tek kaIdım dünyada dünyam olur musun ? Deniz kadar sevdim daIgam oIur musun?ateş gibi yandım alevim oIur musun? İIk aşkım değil ki affet son aşkım olur musun?

- Bulutların maviliğini ellerine, yıldızların parlaklığını gözlerine, sevgilerin en yücesini kalbine usulca bırakıyorum kabul eder misin?

- Uzun süredir seni takip ediyоrum, sen benіm haуatımda gördüğüm ilklerimden birisin yanі seni görmеdiğim bir gün, güneşi görmеdiğim bir gün gibi geliyоr bana senden hoşlanıyorum dilek, bunu ѕana ѕöyleyip rаhаtlаmаk istеdim.

- Bundan yıllar yıllar sonra geriye dönüp baktığımda, iyi ve kötü tüm anılarımda yanımda sen ol istiyorum. Benimle evlenir misin?

- Seni görünce kalbimin duracağını hissediyorum ama bırakıp gidemiyorum çünkü seni seviyorum benimle çıkar mısın sevgilim?

- Eğer sevginin, aşkın, dostluğun ve mutluluğun ne olduğunu biliyorsam, senin sayende biliyorum. Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama izin verir misin?

- Aşk bir mucizeyse eğer senden daha büyük bir mucize düşünemiyorum. Ben ömrümün geri kalanını hayatımın en büyük mucizesiyle geçirmek istiyorum. Benimle evlenir misin?

- Köprü yaptırıyorum gözlerinden gözlerine yardım eder misin, nakil yaptırıyorum kalbinden kalbine beni dinler misin, seni gördüm çok beğendim benimle gezer misin, sana arkadaşlık teklif ediyorum kabul eder misin.

- Günlerce düşündüm, bir türlü açılma fırsatı bulamadım sana, demek ki kısmet bugüneymiş, ilk ve son aşkım olmaya ne dersin.?

- Seni görünce anladım yaşamayı ağlarken gördüm yalnızlığı seni kaybetmek istemiyorum, benimle yeni bir dünya kurmak için hazır mısın canım?

- Sen hayatıma girdikten sonra yazmaya başladığım hikâyenin en heyecanlı yerine geldi sıra. Ortak hikâyemize, ortak bir isimle devam etmek için benimle evlenir misin?

- Hep senle dolu, benim aşkımla deli, ümitlerimle, hayallerimle bezeli, hem hisli hem içli hem çok güçlü dünyamı senli kılar mısın? Elimi sımsıkı tutar mısın sevdiceğim?

- Eğer senin bir parçan olmam gerekseydi, gözyaşların olurdum. Kalbinden gelip, gözlerinde doğmak, yanaklarında yaşamak ve dudaklarında ölmek için. Benimle bir bütün olmaya var mısın?

- Son günüm, Sözüm son mutIuluk seninle olacak, son gözyaşım, son nefesim, seninle son bulacak, iIk nikahım gibi sonunda seninle olacak, bu böyle bilinsin.

- Günlerce düşündüm, bir türlü açılma fırsatı bulamadım sana, demek ki kısmet bugüneymiş, ilk ve son aşkım oImaya ne dersin?

- Evet desen sevginle dolarım seni kalbimin en güzel yerine koyarım buram buram aşkın ile kokarım gel seninle mutluluğa varalım.

- Sen benim hayatıma yağmurdan sonra çıkan gökkuşağı gibi girdin, hayatımı renklendirdin, gökkuşağım olarak kalmaya evet der misin?

- Her sabah doğan ve her akşam batan güneşi, gece çıkan ayı, gündüz ve gece yağan yağmuru ve de hayatın tüm güzelliklerini benimle bir ömür boyu paylaşır mısın aşkım?

- KaIbin birini görünce atmıyorsa ve sadece beni görünce atıyorsa benim de kaIp atışIarımı dinIemek istersen benim oIur musun?

- Gözlerine baktığımda heyecanlanıyorum, güzelliğin gözlerimi kamaştırıyor, seninle aynı havayı solumak bile beni mutlu ediyor. Hayatıma girersen dünyanın en mutlu insanı olurum.

- Pardon seni rahatsız etmek istememiştim sadece dudağından öpmek istedim tamam belki pek ince teklif edemedim ama ben o bildiğin romantiklerden değilim sen yine de karar ver söyle istiyorsun bence.

- Çiçeklerin en güzeli gül, güllerin en güzeli sen, çiçeklerden gülü güllerden seni seviyorum, seninle tanışmak istiyorum.

- Gayem zatıaIinizi taciz etmek değiI efkâr-i umumiyrde muhabbet kurmaktır cevab-ı müspetiniz kaIb-i hayaIimi tamir-i tayan edeceğinden dest-i muhabbetinize taIibim.

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Bayanlara Özel Takma Adlar adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok