Reklam Alanı

Güzel Bayana İltifat Sözleri

Sevgili Bayan 24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Bayana İltifat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bir Bayana İltifat Sözler sizlerle;

Sevgili Bayan 24 kullanıcılarımız, sizler için birbirinden Güzel Bayana İltifat Sözleri bulduk, buluşturduk ve bir araya getirdik. İşte Bir Bayana İltifat Sözler sizlerle.
- Aşk acı ise sen niye tatlısın?

- Bir ışıltı onun baharı seher vakti de açılan gülerin başı hiç bitmez onun aşkı.

- Bugün yine o kadar güzelsin ki gözlerim kamaştı.

- Senin en güzel yerin kahverengi gözlerin.

- Kalbimde öyle bir cümlesin ki nokta koymaya bile yer bulamıyorum

- Öyle güzel gülmelisin ki, insanlar seni ağlatmaya utanmalı.

- Yürüdüğün yol olmak isterim, hiç aksamadan seni yürütmek için bu hayatta...

- Hadi evet de, bana evet de, açtım ellerimi kalbime bekliyorum o sıcacık sevgini...

- O gülüşündeki gamze olmak isterim güzelliğine güzellik katmak için...

- Seni yaşadığım kadar hayatı yaşasaydım, hayatımda kimse olmazdı aşkım...

- Bu mesajımı sana kalbimin en şiddetli sesiyle yolluyorum, seni seviyorum...

- Sevgin bir numara, seviyorum seni bebeğim güzelliğin yeter dünyaya...

- Dünyanın en güzel yeri neresidir biliyor musun? + Neresi? – Az kaysana.

- Masallar güzeldir evet hele kahramanı sensen.

- Gözlerine bakınca cenneti görüyorum bir tanem, güzel gözlerinden sen sorumlusun...

- Seninle yaşlanmak tek idealim, gözlerine bakarak ömrümü bitirmek ise vasiyetim bebeğim.

- Gözlerindeki hayat ışığı dünyamı aydınlatıyor, yaşadığım hayat seni kıskanıyor bebeğim...

İlginizi çekeceğini düşündüğümüz Bayanlara Söylenecek En Güzel Sözler adlı yazımıza göz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok