Reklam Alanı

Okul ve Sınıf Başkanlığı Seçim Sloganları Örnekleri

Başkanlık Seçimi Sloganları, Okul ve Sınıf Başkanlığı Seçim Sloganları Örnekleri.

Başkanlık Seçimi Sloganları

Okulların eğitim öğretime başladığı zaman her sene başkanlık seçimleri yapılmaktadır. Başkan adayları kendilerini seçtirmek için arkadaşlarını etkilemeli ve oy toplamaya çalışmalıdır. Bu nedenle biz de başkan adayları için en güzel başkanlık seçimi sloganlarını derledik.

Anlayışlı ve başarılı başkan sınıfın düzeni için gereklidir!
Atacağınız oylar size hizmet olarak dönecek!
Başarının anahtarı ... başkan!
Başkan sadece yoklama almaz, başkanını seçerken sen de düşün biraz!
Başkan sınıfın sağ kolu, başkanla açılır başarı yolu!
Başkanını seçmekte kalma geç, güzel bir sınıf için ...’i seç!
Beni seçerseniz, okulumuz sosyal faaliyetlere daha çok önem verecek!
Bir elin nesi var iki elin sesi var. Ben tek başıma değil sizinle güçleneceğim!
Biz her şeyi düşündük. Sıra sizde!
Daha güzel ve yaşanabilir bir okul için oylar ...’e!
Dağları deldi tek başına, çölleri aştı tek başına, bir tek o erleri yendi kız başına. İşte o ...!
Dersinizde başarı istiyorsanız ... başkan!
Ele ele verelim okulumuzu ilerletelim!
Eğitim ve öğretimin daha kaliteli olması için başkanlığa aday oldum!
Farkedilmek, işitilmek ve kabul edilmek için!
Gerçekçi ol, imkansızı iste! ... başkan!
Gün havadan, bilgi buradan doğar!
Güneş balçıkla sıvanmaz, ...’dan başka başkan olmaz!
Güçlü ve temiz bir okul için hep beraber oylar ...'e!
Hak yerini bulsun ... başkan olsun!
Haylazlığa son eğitime devam diyen ... başkan!
Hem dürüst hem çalışkan işte aradığınız başkan!
Hep beraber el ele, bütün oylar ...’e!
Her şey size özel, her şey sizlerle güzel!
Kadının fendi erkeği yendi, işte ... başkan ayağınıza geldi!
Okulun hak ettiği başkan, bizimle aynı yolda olan, haklarımızı koruyan ... başkan!
Sözde değil özde başkan!
Sınıf başkanla yücelir, başkan olarak ... seçilir!
Sınıf okulumuzdaki yuvamız, yaşasın ... başkanımız!
Tatlı bir eğitim için ... başkan!
Yanlış başkan sınıfı yerin dibine batırır!
Yardım istiyorsan her zaman sınıfta, ... başkan her zaman yanında!
Öğrencinin sesi okulun başkanı ... başkan!
İsteklerinizin farkedilmesini istiyorsanız, bize oy verin!

2 yorum: